- Ogólnopolskie Forum Motocykli DKW Auto Union -
Myślisz, że na 20tys się skończy? Piękny... Duże, najlepiej podramowe NSU to finalizacja moich marzeń motocyklowych...
Offline
Piękny stan, wolałbym takiego niż wyremontowanego . W Gnieźnie ktoś ma taki silnik , inny egzemplarz takiego silnika był kiedys na MWB w Łodzi
Offline
Za tyle to bym wolał Harleya albo Indiana z lat 20-tych . Co do samego NSU to wyprodukowano ich 1000 sztuk a np. 4-biegowych 501 TS ok 450 sztuk, ale wiadomo że 501 S fajniejszy bo górnozaworowy
Ta sama osoba sprzedaje 501 TS w takim samym stanie
http://www.ebay.de/itm/Oldtimermotorrad … 2068867692
Offline
http://allegro.pl/nsu-600-ts-bmw-zundap … ml#thumb/2
Gdyby ktoś mial na to ochotę to od razu mogę napisać że błotniki repliki, w dodatku tylny za bardzo do tyłu przesunięty
bagaznik replika i to bardziej z roku 1931
przednie koło późniejsze
podesty pod nogi nie wiem od czego
silnik na chodzie ale pewnie do remontu widać ze odpalony na starym Pegazie od Junaka
lampa przednia stosowana od roku 1931
Offline
DKW-spec
Ale z Twoja pomoca cos by z tego bylo .
Offline
DKW-spec
601OSL? Tez ostatnio sie nad takim zastanawialem, ale skupie sie na razie na DKW
Offline
endrju napisał:
Tak...widziałem to w styczniu na Łodzi....dlatego kupiłem w niedzielę to:)
https://images82.fotosik.pl/333/5696f0e5d10ed703med.jpg
za jaki cenę to to?
Offline
Fajny napisz do Audi Tradition zeby Ci napisali gdzie był sprzedany i jakie miał wyposażenie a moze nawet kto go zamówił . Jesli byś potrzebował częsci to chyba 40 stron replik do tego modelu jest na ww.lukes.cz w zakładce ESHOP
Offline
Tak, wiem, bo na duże NSU czaiłem się od dawna. Dziś mi właśnie odpisali:
"The motor bike with frame number 1 039 375 is a NSU 501 OSL. It was produced on March 12, 1937 and delivered to the company Struck in Köln. In the motorcycle the engine with the number 254 245 was installed. This is the original engine in your vehicle. The NSU 501 OSL was equipped with Bosch-battery, Bosch-headlight, Bosch signal horn, Bosch-magnet, Amal-carburettor, drop-center rims, Veigel-tachometer, foot switch and racetrack." - fajnie, nie?))
Tak, a propos, Mati, ten Duńczyk, od którego go kupiłem ma mi przysłać zdjęcia TS-ki, którą odrestaurował i będzie sprzedawać, nie wie tylko czy to 501 czy 601.
Offline
prześlij mi zdjęcia na mati.dkw@wp.pl to sprawdzę jaka to pojemność albo niech po prostu zobaczy jaka jest średnica cylindra. Tam jest jakiś błąd w opisie bo jest "racetrack" a to przecież oznacza tor wyścigowy . najlepiej jest do Audi pisać po niemiecku wtedy oni odpisują po niemiecku to co mają wpisane w archiwach . a tak to musisz liczyć na znajomość angielskiego tego kto Ci odpisuje ...
Znalazłeś jakieś informacje o tej firmie ? bo szukam w internecie i nic
Będziesz mógł zrobić takie zdjęcie bo masz te same motocykle
Offline
Ha! Dobre:)
A co do racetrack to też się zastanawiałem - przypuszczam, że mogło im chodzić o "racetrack exhaust" czyli wydech, bo rury są od górnego i klatka akumulatora też, lub może "racetrack tyres" - czyli opony. Napiszę o sprostowanie:)
Offline