- Ogólnopolskie Forum Motocykli DKW Auto Union -
Mati, ty po prostu jesteś jak publiczny ZOZ. Leczysz każdy motocykl bez względu na koszty. Ratujesz każdy kawałek historii. Niesamowite.
Offline
Nic niesamowitego, lepi się te smieci i tyle . Oczywiście że nakład pracy jest nieopłacalny ale jak się kupiło to żal żeby leżało porozwalane i się to jakos naprawia a jeśli się trafią jakieś części to dokupuje . Właściwie jest to bez sensu , bo np. poskręcany Quick kosztowal 300 zł , silnik 500 zł koło 200 zł . + robota. Jeśli do tego doliczyć inne części (o ile się trafią bo juz nawet do Quicków niektóre części trudno trafić ) to wyjdzie na to że prościej by było kupic jakiegoś kompletnego . Oczywiście nawet gdyby go wyremontować to i tak się tym jeździć nie będzie bo to małe i za wolne.....a na strychu jeszcze 3,5 kolejnych Quicków nie wiadomo na co ..bo "trafiło się to kupię"
Offline
DKW-spec
Przybywa go:)
Offline
STOEWER R-180
TRESĆ OGŁOSZENIA z MILWEB.NET , POJAZD ZNAJDUJE SIĘ W PRADZE :cena 28 000 Euro
"Ten Kfz Stoewer spadł z mostu na rzece w pobliżu Taganrogu w południowej Rosji.
Na pewno w latach 1941/42, farba jest jeszcze szara. Wszystkie koła skrętne i napęd na wszystkie koła, rama ma na sobie oryginalny numer.
Nadwozie bardzo zardzewiałe można wykorzystać tylko jako wzór, ale podwozie jest idealne, wszystkie części mechaniczne mają olej w środku, skrzynia biegów, dyferencjały, przełącznik tylnego układu kierowniczego jest w oleju i resztki szarego lakieru wehrmachtu.
Jedno koło zostało zamienione w czasie wojny na radzieckie koło opancerzongo auta BA-20 "
Tak to wyglądało :
Offline
DKW-spec
Jak za darmo...
Kilka miesiecy temu ogladalem identycznego w pewnej stodole. Byl w oryginalnej siwej farbie, ale facet potraktowal go myjka cisnieniowa i teraz jest oryginalny piaskowy...
Ostatnio edytowany przez Bierrocker (2022-10-19 22:34:34)
Offline
Trochę roboty przy nim będzie swoją drogą on ma chyba tylną oś skrętną?
W Norwegii zostało sporo sprzętu, myślę że jeszcze trochę może być tego po stodołach.
Offline
Ok, sam sobie odpowiedziałem. Pojawił się wątek o nim The Weald Foundation,
Jest skrętna oś tylna, przy takim skręcie kół tylnych to chyba w miejscu zawraca
Zdjęcie poniżej
Offline
TAk, ma tylną oś skrętną , w ogłoszeniu jest to też wpisane. Obecnie się wraca do takiego rozwiązania , np. niektóre nowe BMW i Mercedesy mają takie rozwiązanie
Offline
Audi też to jest inna bajka przy parkowaniu dużym autem jak jest ograniczone miejsce do manewru.
Kfz Stoewer podobno ulegał częstym wypadkom przez to rozwiązanie i potrzeba było dużej precyzji przy jego prowadzeniu.
Offline
Czy Stoewer to jest marka która była produkowana w Szczecinie przed wojną? kiedyś coś słyszałem że muzeum w Szczecinie zakupiło potężną kolekcję samochodów cywilnych tej marki.
swoją drogą nie wiedziałem że oni też produkowali dla wermachtu.
Offline