- Ogólnopolskie Forum Motocykli DKW Auto Union -
Czasem jest lepiej wydać więcej jednorazowo za w miarę kompletny motocykl niż kupić coś okazyjnie i wywalić w to jeszcze masę pieniędzy a tam dalej nie widać końca wydatków.
Poniżej masz ciekawe egzemplarze SB dość bardzo kompletne:
http://allegro.pl/dkw-sb-200-1936-r-k-w … 07263.html
http://allegro.pl/dkw-sb200-i4630713664.html
lub też RT:
http://allegro.pl/dkw-rt-100-rzadki-mod … 28017.html
Offline
dkw_sb350 napisał:
Oprócz kwestii materialnej (czyt. zasobu gotówki) ważne są gabaryty przyszłego posiadacza motocykla DKW
Jeśli masz więcej niż 180 cm wzrostu, to na RT będziesz wyglądał "jak na psie" 1-cylindowe SB, KM i KS są nieco większe i wyglądają poważniej.
Generalnie musisz się nastawić na zakup jakiegoś zestaw startowy, który z tradycyjnymi brakami będzie kosztował ok. 3 tys. zł. W czasie jego remontu będziesz szukał brakujących elementów i wtedy łączny koszt zamknie się w 5-6 tys. Zważając, że na ogół rozkłada się to w czasie, koszt nie będzie wielce odczuwalny. Tym bardziej, że finalny produkt będzie już wyceniany na min. dwukrotność tej kwoty
Musisz się nastawić psychicznie, że remont "staruszka" to rzadko miesiące, a często lata
Ja bym się nastawiał na lata - mój znajomy składał motor 10 lat.
Offline
no wiec RT odpada.. ciężko będzie coś znaleźć ciekawego za 3 tys, chyba ze natrafi się jakaś okazja koło domu. tzn ktoś sprzeda nieświadomie
Offline
Silnik to oczywiście KS 200, ale reszta to składanka nie tylko z parafii DKW
KS nie miał składanego kickstartera, a tu proszę jest Tylny błotnik jest nieuchylny, a tu proszę bagażnik ma zaczepy pod wspornik do trzymania "klapy" Centralna podstawka z "krótkiego" modelu, a tu "długa" rama, itd.
Offline
MateSz napisał:
Ozzy a ten pierwszy link z Płochocina to nie jest przypadkiem KS 200? Tylny błotnik bez zawiasu oraz silnik by na to wskazywały.
Przyznaj się bez bicie że na innych modelach jak NZ się nie znam, po prostu przeczytałem to co pisze w tytule aukcji
Offline