- Ogólnopolskie Forum Motocykli DKW Auto Union -
Witam wszystkich forumowiczow
Mam na imie Pawel Jestem z Wlkp. Moim marzeniem bylo zawsze duze DKW
Niedawno udalo mi sie nabyc - mam nadzieje choc czesciowo oryginalna DKW NZ 350-1. Dzwiek odpalonej 350'tki powala na kolana
Kolega Ozzy podal juz mi kilka informacji przez mail'a, znalazlem wczoraj chwilke czasu na zrobienie kilku zimowych fotek mojego pojazdu.
Prosze o informacje i spostrzezenia odnosnie mojej DKW'ki
Pozdrawiam wszytkich
Ostatnio edytowany przez emilios74 (2017-01-28 21:52:42)
Offline
Witaj. No powiem że ,,ciekawy egzemplarz ''
Nie wiem czy to co masz tak chcesz zostawić czy jak najbardzej zbliżyć się do oryginału?
Pomieszanie rocznikowo i z następcą czyli Iżem
Jeżeli to ma być tzw. żeliwo to
Na baku nie powinno być gum
Podstawa boczna z iża
Podstawa centralna z wcześniejszego modelu
Niewłaściwy przełącznik świateł, Kranik,gaźnik,guma siedzenia,
Koło tylne Iż
Chromy i wiele dodatków do zdjęcia
No i to dopiero początek bo są potrzebne szczegółowe zdjęcia.
Offline
Witaj .
Jakie dziwne skrzynki , to nie są czasami jakieś radzieckie? Zwróćcie uwagę na przyczepione do nich granaty odłamkowe.
Troche za dużo lamp z przodu
Offline
Witaj. Zdjęcia na imageshack zaraz Ci znikną. Zmień je na np Google Zdjęcia. Tam masz bezterminowo.
Offline
Ktoś zadał sobie sporo trudu ,żeby to zrobić .Ma też spore doświadczenie w 'zbliżaniu się do oryginału" .Calość pomijając bożonarodzeniową dekorację prezentuje się ładnie .Jednak trochę ??? trzeba będzie zainwestować chcąc zblizyć się do oryginału.
Moje pytanie do sprzedawcy tego moto brzmiałoby ; "co jeszcze jest z iża oprócz tego co widzę ?"
Jednak żeby być odpowiedzialnym za słowa trzeba by obejrzeć moto na żywo ,lub oglądnąć zdjęcia ale tak zrobione by było widać "gdzie jest pies pogrzebany"
Offline
endrju - z Wolsztyna
komar - jak mam to zrobic - jak wstawiam wg instrukcji [img] link [img] - wstawia sciezke dostepu a nie zdjecie
vanataoo - zdjecia mam z lustrzanki ok 4 mb, wrzuce jak bede umial google'owe wstawic
Kupilem motor od starszego Pana. Sam go skladal przez lata. Przekazalem mu ostatnio informacje od Ozzy'ego odnosnie np. braku na baku gum w modelu NZ 350-1, usmiechnal sie i powiedzial "Ich tam nie bylo. Ja je zdobylem i dolozylem. Bylem przekonany, ze tak lepiej wyglada i jest oryginalnie"
Ot pokoleniowe roznice - teraz ja je bede usuwal dla oryginalnosci
Wrzuce dokladniejsze zdjecia i bede prosil o informacje co do wymiany w celu zblizenia do oryginalnosci
Pozdrawiam i dziekuje za pomoc
Offline
Zdjecia zmienione na wieksza rozdzielczosc i ... na forumowej galerii, wiec nie znikna za moment. Bardzo prosze kolegow specjalistow o "rzucenie okiem" i podpowiedzi co do wymiany by zblizyc ja do oryginalowi.
Wiem - zdychawka - powinienem zaczac od zdjecia granatow
Pozdrawiam
Offline
w sumie rozdzielczość pod psem ,gorsza niż ta po automatycznym powiększeniu tych powyżej
mam coraz więcej wątpliwości czy to DKW NZ było punktem wyjścia do stworzenia tego moto
Jest to tak napasione iżem ,ze trudno podejmować temat bo za każdym już widocznym fantem może być przyczajony następny
na pewno błotniki ,kierownica klp ,bagażnik ,filtr powietrza ,tylne koło ,bak ,kopajki /ta hamulca też/ to różne iże ,
mam podejrzenia co do trapezu - oprócz nieścisłosci typu wahaczyk górny z rocznika 38 ,pokrętła z SB ,mocowania kierownicy i poprzecznego amortyzatora mam obiekcje co do samego głównego elementu
podobnie rzecz ma się z ramą jednak tu jak i w temacie trapezu trzeba to pomacać od podszewki aby była jasność
Offline
DKW-spec
Kurcze, roznice miedzy Izem i DKW sa tak oczywiste? Moze, najlepiej rozebrac go i czesc, po czesci zrobic weryfikacje. Lub, jezeli wiadomo ze jest mniej DKW, niz Iza, to sprzedac i szukac innego motocykla.
Ostatnio edytowany przez Bierrocker (2017-01-29 13:49:19)
Offline
Bierrocker napisał:
Kurcze, roznice miedzy Izem i DKW sa tak oczywiste? Moze, najlepiej rozebrac go i czesc, po czesci zrobic weryfikacje. Lub, jezeli wiadomo ze jest mniej DKW, niz Iza, to sprzedac i szukac innego motocykla.
Róznice są jedne mniej drugie bardziej oczywiste ,wszystkie stają się widoczne w momencie gdy trzymasz w ręku "obie takie same części" .
Ja sam co nieco już wiedząc przy kompletowaniu swoich dekawek złożyłem sobie iża 350 "przy okazji" z tego co w dobrej lub złej wierze kupiłem jako dkw a okazało się po rzeczowym pomacaniu radziecką wersją NZ.
Poza rzeczami "prawie " takimi samymi są też fanty z numerami katalogowymi dkw wyprodukowane w Iżewsku .
Mając trochę wiedzy ,lub nie majac jej wogóle można "wyprodukować" na bazie tego całkiem ładny motocykl ,czy oryginalny ? na pewno nie powtarzalny jak w tym przypadku.
Sądząc podaży oryginalnych gratów do nzki a co za tym idzie ich ceną i częstotliwością ich pojawiania opcja dochodzenia do oryginału w tym przypadku może być drogą na szczyt i to nie Giewontu latem a K 2 zimą .
Dosyć powiedzieć że na ostatniej Lodzi nie trafilem praktycznie nic choć to zawsze mój wiodący temat "łazikowania" .
Offline